Serwis Bloomberg donosi, że koncern Electronic Arts skasował po pięciu latach pracy projekt Gaia, za który odpowiadał zespół w Montrealu (studio EA Motive). Miała to być produkcja przypominająca w założeniach znany cykl przygodowych gier akcji Ubisoftu – Assassin’s Creed (obecnie serii tej bliżej do RPG).
Tytuł nigdy nie został oficjalnie zapowiedziany, ale pojawił się w kilku wypowiedziach medialnych wysoko postawionych pracowników
Electronic Arts, takich jak Patrick Söderlund (wówczas był szefem studiów wewnętrznych firmy, obecnie już w niej nie pracuje) czy Blake Jorgensen (główny dyrektor finansowy
EA). Nad projektem początkowo pracowała współtwórczyni serii
Assassin’s Creed – Jade Raymond – ale w 2018 roku producentka odeszła z firmy, by trafić do
Google.
Warto przypomnieć, że tytuł tworzony przez
EA Motive pojawił się na chwilę na zeszłorocznej prezentacji EA Play Live, w czasie której został określony mianem
„wysoce ambitnej, innowacyjnej nowej gry, która oddaje moc oraz kreatywność w ręce gracza i byłaby niemożliwa bez next-genowej technologii”. Zobaczyliśmy wówczas kilka ujęć z (bardzo) wczesnej wersji tej produkcji.
Źródło:
"Aquma" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2021-02-26 11:25:51
|
|